magyar magyar   english english   Gyengénlátóknak
Marczibányi sportcentrum

Óratípusok


A Marczibányi Sportcentrum megújuló Fitness részlegében arra törekedtünk, hogy órarendünk összeállításával színvonalas és sokszínű szolgáltatásokat biztosítsunk Önöknek. Ennek megfelelően az alábbi mozgásformák közül választhat:

 

Kondimix:

Ezen az órán olyan erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat végzünk, melyekkel a teljes test átmozgatását célozzuk meg. Az óra egy 10 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedő, nagy izomcsoportok dolgoztatása. A gyakorlatok végrehajtásához különböző eszközöket -kézi súlyzót, gumikötelet, Fitt-ballt, Soft-ballt, step padot- használunk az alakod formálása érdekében. 

Alakformáló köredzés:

Az alakformáló köredzés főként erősítő és állóképesség növelő gyakorlatokat tartalmaz, melyek során elsősorban saját testsúllyal, illetve különféle eszközökkel  (gumikötél, kézi súlyzó, óriás labda, TRX) dolgoztatjuk meg az izmokat. A köredzés lényege, hogy az egyes gyakorlatokat különböző "állomásokon" végezzük, amiken több körben kell végig haladni. Előnye, hogy a gyakorlatokat időre kell végezni, így mindenki saját tempójának megfelelően tudja végezni az edzést, így azok számára is megfelelő lehet , akik most kezdik el a rendszeres sportolást és azoknak is akik új kihívásokat keresnek. Az alakformáló köredzés ajánlott mindenkinek, akik szeretik az alakformáló jellegű mozgalmas edzéseket. 

Intervall jellegű 600 kcal-ás edzés, átlag 45% -os zsírégetéssel az óra folyamán.

Az órán a minél nagyobb hatékonyság elérése érdekében tartásjavítás, dinamika, robbanékonyság, hajlékonyság, izületi mozgékonyság, statikus, dinamikus erő fejlesztésére kerül sor.

A gyakorlatvezetés folyamatos, a gyakorlatok egymásra épülnek.

A különböző eszközök alkalmazásával EGÉSZ ÓRÁN (step pad, kézi súlyzó, gumikötél stb..) minden porcikát át és megmozgatunk. Igazi ütős edzés férfiaknak is! 

 

400 kalóriás edzés során az edzés 55 %-ban a zsírégető tartományban maradunk!

Tartásjavító, mozgásfejlesztő, zsírégető program, könnyen lekövethető folyamatos gyakorlatvezetés mellett.

Az edzés lényege, hogy az órán TRX-et is használunk melynek segítségével gyönyörű izomzatot, szép testtartást, hajlékonyságot érhetünk el, mindezt a saját testsúly elbírásával, folyamatos gyakorlatépítés mellett.

 

Konditorna

Hatvan perces csoportos, zenére végzett torna. 10-15 perc bemelegítés után aerobic lépésekkel emeljük a pulzusszámot a gyakorlatokat álló helyzetben végezzük és a talajon folytatjuk az óra utolsó 1/3-ában. Ez egy dinamikus mozgásforma és emiatt nagyon jó erő és állóképesség fejlesztő hatású. Ezért kezdőknek is ajánlható és idős korig nyugodtan végezhető, mindenki a saját képességei szerint dolgozhat.

 

Zsírégető

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning. Lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére. A szervezet 25-30 perc, közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60-70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő elötti elfáradását. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15. percében erősítő gyakorlatot tartalmaz.

 

Gerincjóga

A gerincjóga preventív mozgásterápia. Célja elsősorban a mozgásszervrendszer és az idegrendszer egészségének helyreállítása. Anatómiai alapmozgásokra épülő gyakorlatsorok, harmonikusan erősíti és nyújtja az izomzatot. A gerincjóga kezdők számára egy könnyen, biztonságosan gyakorolható mozgássor. Legfőbb eszközei a tudatos mozgás a helyes légzés és a relaxáció.

 

 

Magic Ball: 

Diplomás oktatónk óráin fit ball és soft ball segítségével mozgatjuk meg az egész testet külön hangsúlyt fektetve a has, a hát, és a medencetájék izmainak erősítésére. A Magic Ball különösen alkalmas a hátfájdalmak kezelésére, és a testtartás javítására.

  

Gerincgimnasztika:

 A gerinc egészségét megőrzését elősegítő óránk során nyújtó, mobilizáló, és erősítő gyakorlatokat végzünk képzett oktatónk segítségével. A testtartás javítása, és az ülő munkából adódó kellemetlenségek orvosolása az elsődleges cél, amit az izületi mozgékonyság fejlesztésével érünk el.

  

Alakformálás:

 Az alakformáló óra során oktatónk az izmok feszesítésére, a testtudatos mozgás fejlesztésére koncentrál, hogy vendégeink a kitartó munka eredményeként jól érezzék magukat a bőrükben, és elégedettek legyenek megjelenésükkel. A rendszeres, egész testet átmozgató órák segítenek a kitűzött cél elérésében.

  

Zsírégető Aerobik:

 A közepes intenzitású aerobic tréning során oktatónk segítséget nyújt azon mozgásformák elvégzésében, amik elsősorban a zsírpárnákból nyernek energiát ezzel megkönnyítve az esetleges plusz kilóktól való megszabadulást. A nyújtással és végül relaxációval egybekötött óráinkon a kényes területek, a comb, a has-, és a farizom kerül előtérbe.

  

Extra zsírégető torna:

 Tömény, minden izomcsoportot mozgató, a pilates és a jóga elemeit ötvöző tempós mozgást kínálunk mindenkinek ezalatt a kilencven perces óra alatt. A növelt intenzitás és az oktatónk által összeállított program segít a kívánt cél elérésében.

  

Gerinctorna: 

 Mindennapi életünkben sokféle mozgást végzünk, miközben ügyelnünk kell arra, hogy megtartsuk függőleges testhelyzetünket a gravitáció ellenében. Huzamosabb ülésnél, rossz testtartásnál testünk elfárad, ízületeink elmerevednek, izmaink megfeszülnek. A káros mozgásokat, hatásokat ellensúlyozni, kompenzálni kell, annak érdekében, hogy megelőzzük a deformitások, beszűkülések kialakulását.

 

  

Gerincjóga nőknek

A Gerincjóga modern mozgásrendszer, amely a jóga speciális testhelyzeteit használja a fizikai test és az idegrendszer egészségének helyreállítására biztonságos, az anatómiai alapmozgásokra és a fascia láncolatokra épülő gyakorlatsorokkal. Kezdő szinten elsődleges szerepe a prevenció, az egészségmegőrzés, de a teljes fizikumot szisztematikusan fejlesztő csoportos mozgásterápiaként is ismert.

A gerincjóga rendszerét óránkon olyan gyakorlatokkal egészítjük ki, melyek az altest energetikai rendszerét állítják helyre, megerősítik a gát területét, a medence és a has izmait. Mobilizáljuk és erősítjük a csípőizületet, tudatosítjuk a női szervekhez kapcsolódó érzeteket, fejlesztve ezzel az öngyógyítás képességét. A helyes légzés elsajátításával kiegyensúlyozzuk a hormonális működést az idegrendszer és ezzel az érzelmek stabilitását.

 

Modern Yoga

Edző, gerinctréner, egészségfejlesztő pályafutásom alatt megszámlálhatatlan mozgástípust próbáltam ki és közülük napi rendszerességgel végzem az általam legjobbnak tartottakat. Összeállítottam belőlül egy mozgásformát, amit gerinctréningből, jógából, valamint nyújtó elemekből építek fel és folyamatos mozgássorrá alakítok az óráimon résztvevőknek. 

A gerinc egészsége a törzs-core izmok megerősítése áll érdeklődésem és óráim középpontjában, kiegészítve csípőnyitó és hajlékonyságot fejlesztő nyújtó gyakorlatokkal.

Dinamikus-statikus és feszültségoldó elemek, mozgás és légzés, valamint fizikai és mentális felfrissülés párhuzamának élményét nyújtják foglalkozásaim.

Szeretettel várlak Modern Yoga óráimra hétfőn és csütörtökön 19.00-20.00-ig, ha szeretnél fitt életmódot, egészséges gerincet, erős és hajlékony izomzatot-izületeket, erős törzs izmokat, kiváló egyensúly koordinációt, testi és mentális egészséget, mindezt nyitott-befogadó társaságban.

Tai Chi

A tai chi relaxációs rendszer, meditációs mozgás és harci művészet is egyben. Noha Európában viszonylag újnak számít, Kínában evszázadok óta művelik. A tai chi lassú, könnyed és kecses mozdulatból áll, ezek együttesen adják ki a tai chi formagyakorlatokat. A hagyományos kínai orvostudomány szerint a tai chi lassú nyújtó és forduló gyakorlatai ellazítják az izületeket, a gerincet és a test feszültséggócait, helyreállítva a szabad mozgás belső energiáját, azaz a chi-t, melynek megfelelő keringése nélkülözhetetlen az egészségben. Könnyed jellege miatt a tai chi bármilyen korú ember számára alkalmas, végezhetik az idősebbek és az egészségügyi problémákkal küzdők is, míg a jó fizikai állapotban lévő emberek egy kihívásokkal teli, teljes testedzés örömeit találják meg benne.

 

 

Marczibányi Sportcentrum Kft. | Pályabérlés: +36 1 336 0777 | 1022 Budapest, Marczibányi tér 16. | Tel: +36 1 336 0777 | Fax: +36 1 336 0778 | Email: info@marczibanyi.hu | Oldaltérkép
bezár